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  • Source: Journal of Consumer Marketing. Unidade: EACH

    Assunto: ARREPENDIMENTO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      HERNANDEZ, Jose Mauro da Costa e KAMIYA, Annaysa Salvador Muniz e COSTA FILHO, Murilo Carrazedo Marques da. Influence of self-esteem on regret for criticized normal versus abnormal consumer decisions. Journal of Consumer Marketing, p. 01-13, 2023Tradução . . Disponível em: http://dx.doi.org/10.1108/JCM-08-2022-5534. Acesso em: 02 maio 2024.
    • APA

      Hernandez, J. M. da C., Kamiya, A. S. M., & Costa Filho, M. C. M. da. (2023). Influence of self-esteem on regret for criticized normal versus abnormal consumer decisions. Journal of Consumer Marketing, 01-13. doi:10.1108/JCM-08-2022-5534
    • NLM

      Hernandez JM da C, Kamiya ASM, Costa Filho MCM da. Influence of self-esteem on regret for criticized normal versus abnormal consumer decisions [Internet]. Journal of Consumer Marketing. 2023 ; 01-13.[citado 2024 maio 02 ] Available from: http://dx.doi.org/10.1108/JCM-08-2022-5534
    • Vancouver

      Hernandez JM da C, Kamiya ASM, Costa Filho MCM da. Influence of self-esteem on regret for criticized normal versus abnormal consumer decisions [Internet]. Journal of Consumer Marketing. 2023 ; 01-13.[citado 2024 maio 02 ] Available from: http://dx.doi.org/10.1108/JCM-08-2022-5534

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